Powered By Blogger

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Άναρχες σκέψεις των 2.30

Η οργή μου μεγαλώνει.. Τελευταία δε γράφω παρά για κόσμους άλλους.. Για κόσμους που ίσως έχουν στοιχεία απ'αυτού του σάπιου του δικού μας, όμως είναι διαφορετικοί, είναι αλλιώτικοι.. Κάποιες φορές μαγικοί.. Η οργή μου όμως δε λέει ούτε έτσι να κατευνάσει.. Μια βόλτα στην πρωτεύουσα ήταν υπεραρκετή για να με κάνει και πάλι να αρχίσω να γράφω δίχως δομές, λόγια ανάλαφρα, γλυκανάλατα ή ίσως και όμορφα.. Και δεν μπορώ να μην επιστρέψω πάλι στον V (ίσως τελικά έπρεπε να επιλέξω ένα άλλο πιο βεντετικό όνομα..) και στα λόγια του "Μπορεί ο διάλογος να αντικαταστάθηκε απ' το κλομπ αλλά οι λέξεις θα διατηρούν τη δύναμη του. Οι λέξεις μεταφέρουν νοήματα και για όσους ακούν την αλήθεια!"

Έτσι, σκέφτηκα να δοκιμάσω κι εγώ να χρησιμοποιήσω τη δύναμη των λέξεων, μήπως κι έτσι καταφέρω να πω τις δικές μου "αλήθειες".. Δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι δυνατό να μένει κανείς αντικειμενικός και να βλέπει τα όσα συμβαίνουν γύρω του.. από ψηλά! Όπως ένας παρατηρητής που απλά αφήνει τη ματιά του να πέφτει πάνω στα γεγονότα δίχως αυτά να τον επηρεάζουν στο ελάχιστο! ΔΕΝ είναι έτσι! Και δεν είναι γιατί όλοι μας αποτελούμε μέρος αυτής της κοινωνίας! Κομμάτι της! Έτσι, η κρίση μου δεν μπορεί να είναι αντικειμενική! Ούτε να μην χαρακτηρίζεται από συναισθηματισμούς - όλοι έχουμε έναν κοινωνικό περίγυρο, μια ταμπέλα, κάτι που θολώνει την αντικειμενικότητά μας - !
Δεν μπορώ να με ελέγχω!
Η οργή μου είναι αυτή που δεν μπορώ να ελέγχω! Κι αυτό γιατί η λατρεμένη μας "σοσιαλιστική" κυβέρνηση, αποφάσισε πως η λύση για τη διαφυγή της χώρας από το οικονομικό αδιέξοδο αποτελεί μονόδρομο! Κι αυτό - πάντα σοσιαλιστικά! - από μόνη της! Δίχως να ρωτήσει απολύτως κανέναν (γιατί να το κάνει άλλωστε όταν μόλις λίγους μήνες πριν είχε τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών - εμάς δηλαδή, ας μην κρυβόμαστε - με το μέρος της;)! Όλα εν μία νυκτί! Η (παν)αξιωματική αντιπολίτευση δε θα μπορούσε να κρατήσει θετικότερη στάση απέναντι στα "απαραίτητα" οικονομικά μέτρα στα οποία προέβη η τονίζω "σοσιαλιστική" μας κυβέρνηση, μιας και το μόνο που δεν έκανε ήταν να τα υπερψηφίσει (για ποιο λόγο να το κάνει άλλωστε και να επωμιστεί κι αυτή το μετ' έπειτα πολιτικό κόστος μιας και με τη δική μας στήριξη το ΠΑΣΟΚ είναι σε θέση να περνά οτιδήποτε θελήσει - είτε το ίδιο είτε κάποιοι κύριοι πολυεθνικών ή χωρών-δυνάμεων που κινούνται αθόρυβα στο παρασκήνιο αυτής της παρωδίας κράτους - οποτεδήποτε το θελήσει! Το "επαναστατικό" ΚΚΕ από την άλλη, δε θα μπορούσε παρά να κατηγορεί όποιον δεν βρίσκεται στις γραμμές του για προβοκάτσια και αν και για ακόμα μια φορά απέδειξε σε πόσο εξαιρετική κατάσταση βρίσκονται τα αντανακλαστικά του (μιας και η παρέμβαση του ήταν αμεσότατη και ο μηχανισμός του λειτούργησε - ως συνήθως....(;) - στην εν τέλεια...) το μόνο αποτέλεσμα της δράσης του δε φαίνεται να είναι παρά η εξακολούθηση της αναμονής για την πολυπόθητη "κομμουνιστική κοινωνία"...! Ο ΛΑ.Ο.Σ, για ακόμα μια φορά, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, πασχίζοντας για το καλό του "έθνους" και βάζοντας "πλάτες" στην πολιτική του ΠΑΣΟΚ, προσπάθησε αν μη τι άλλο αξιόλογα(!!) να μας καταδείξει την πολιτική ταύτιση της "σοσιαλιστικής" μας κυβέρνησης με την ακροδεξιά, στον αγώνα για το δίκιο του ανυπεράσπιστου βιομηχάνου! Στη συνέχεια, ο λατρεμένος μας ΣΥΡΙΖΑ (μιας κι αυτός έχει γίνει κάτι περισσότερο απ'το αγαπημένο μου T-shirt...) μετά την ανάδειξη της ομορφότερης εικόνας που πρόβαλε η Αθήνα, με τις 200.000 και πλέον κόσμου της να κατακλύζει τους δρόμους της, τα τελευταία 30 χρόνια, θυμήθηκε πως είναι ώρα πια να λύσει τα εσωτερικά του (έστω κι αν αυτά περιορίζονται, υποτίθεται, στα εσωτερικά μιας εκ των συνιστωσών - ΣΥΝ) που αναρωτιέμαι πόσο τυχαίο γεγονός αποτελεί πια! Μιας κι ας μην ξεχνάμε πως και πριν δυο χρόνια, όταν και πάλι ο κόσμος είχε γεμίσει δρόμους και πλατείες, ο ΣΥΡΙΖΑ και πάλι τότε είχε αποπειραθεί να λύσει (ανεπιτυχώς...) τις διαφορές του! Και τώρα, ένα συμβούλιο πολιτικών αρχηγών και η συμμετοχή ή όχι σε αυτό ήταν αρκετή για το απόλυτο χάος σε ολόκληρο το μόρφωμα - επιχείρημα (ας μην ξεχνάμε πως ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ο ΣΥΝ) της ενιαίας αριστεράς (η οποία - και πάλι (;) - αυτό που είχε να προτείνει ήταν δημοψήφισμα...) Το μόνο που κατάφερε κι αυτός με τη σειρά του λοιπόν δεν ήταν παρά να μειώσει κι άλλο την αξία της πολυπληθέστερης πορείας που έλαβε χώρα επί ελληνικού εδάφους στη σύγχρονη ιστορία.. Η εξωκοινοβουλευτική αριστερά απ'την άλλη, βρήκε το πάτημα που έψαχνε ώστε να "χωθεί" στο "σύμμαχο" ΣΥΡΙΖΑ (ήρεμα ΕΑΑΚ-ήτες μια άποψη λέω μόνο.. ) κι εν όψη φοιτητικών εκλογών να καρπωθούν στο μέγιστο βαθμό οποιοδήποτε "ατόπημα" του πέφτοντας έτσι σε αριστερισμούς αστείους για κάθε άνθρωπο που σέβεται τις διάφορες ιδεολογίες που ανήκουν (πόσες άπειρες ταμπέλες έχω χρησιμοποιήσει!!) στον γενικότερο χώρο της Αριστεράς! Τέλος, ο ξακουσμένος αυτές τις μέρες, αναρχικός χώρος, ο μόνος κατά την άποψή μου πάντα, αυτόνομος (θέλω να πιστεύω) κι "αμόλυντος" χώρος που έχει απομείνει στο ελληνικό πολιτικό σκηνικό, δεν κατάφερε να γλυτώσει τη ρετσινιά (μιας και οι περιφρουρήσεις του ήταν όσο το δυνατόν οργανωμένες κι απροσπέλαστες - πριν τα χημικά προφανώς) των "μπαχαλάκηδων" που κατάφεραν να σπιλώσουν μια μεγαλοπρεπή πορεία σαν αυτή της 5ης Μαΐου, εξυπηρετώντας έτσι πολιτικές των από πάνω, τρομοκρατώντας τον κόσμο, κάνοντας τον έτσι διστακτικό στο να κατέβει στο δρόμο (βέβαια οι δυνάμεις καταστολής έχουν κι αυτές έναν ρόλο εδώ..) και πηγαίνοντας έτσι το κίνημα δεκαετίες πίσω (αγαπημένο μου τσιτάτο!)
Σε καμία περίπτωση δεν είμαι εγώ αυτός που θα υπερασπιστεί την άποψη πως η ρήξη μπορεί να έρθει δίχως βία! Όποιο ιστορικό παράδειγμα και να πάρει κανείς, θα συνειδητοποιήσει πως ανατροπή δίχως βία δεν υφίσταται! Χαρακτηριστικότερο όλων αυτό της Ουγγρικής Επανάστασης όπου 60 χρόνια μόλις πριν, όταν στην τότε Σταλινική - "κομμουνιστική" Ουγγαρία, ο λαός διεκδίκησε τη "φασιστική" για την τότε "κομμουνιστική" ηγεσία της χώρας, ελευθερία λόγου! Και απέναντί του βρήκε τις σφαίρες του ουγγρικού στρατού αρχικά, και στη συνέχεια τα σοβιετικά άρματα μάχης! Όχι δεν είμαι κανένας ονειροπόλος (όχι απόψε τουλάχιστον) που να ελπίζει σε μια ειρηνική συμφιλίωση κεφαλαίου(εξουσίας) - μαζών! Όμως δεν έχω ούτε άλλου τύπου ψευδαισθήσεις! Δεν θεωρώ πως η κοινωνία, μέλος της οποίας είμαι κι εγώ (και δεν μεταβιβάζω στιγμή τις ευθύνες μου σε άλλους!) είναι έτοιμη να διεκδικήσει μια κομμουνιστική κοινωνία, μήτε μιαν αναρχική, ούτε καν μια αταξική κοινωνία! Όταν δεν μπορούμε να φωνάξουμε για τα κεκτημένα μας και βγαίνουμε στους δρόμους μόνο όταν πλέον δεν έχουμε να καλύψουμε βασικές μας ανάγκες, είναι προφανές πως δε διαθέτουμε το πολιτικό υπόβαθρο για μια τέτοια σύγκρουση με το κατεστημένο! Επομένως αγαπητοί μπάχαλοι, δε βλέπω το λόγο για τον οποίο κάψατε τρεις συμπολίτες μας! Δεν ήταν ο Βγενόπουλος, δεν ήταν ο Παπανδρέου.. Ήταν τρεις από μας.. Κι αν το έργο σας δεν ήταν κατευθυνόμενο κι όλο αυτό δεν ήταν σκηνοθετημένο (κάτι που ο κακεντρεχής λογισμός μου αναρωτιέται αλλά το αρρωστημένο μου μυαλό αρνείται πεισματικά να πιστέψει!) τότε είστε ακόμα χειρότεροι δολοφόνοι απ' αυτούς που κάποιοι θα πλήρωναν για να επιτελέσουν το έργο σας, γιατί δεν αφαιρέσατε τη ζωή από τρεις ψυχές, δε θα υποφέρουν μόνο οι τρεις τους οικογένειες. αλλά αυτές 10 εκατομμυρίων ελλήνων που δε θα πεθαίνουν μία, αλλά 365 φορές το χρόνο! Μιας και πλέον θα ΦΟΒΟΎΝΤΑΙ να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο! Κάτι διαφορετικό..

Όλα αυτά θα μπορούσε κανείς να πει πως δεν αποτελούν ακόμα μια κριτική, καλή, κακή δεν έχει σημασία, κριτική... Δίχως να αποσκοπούν κάπου ή να έχουν αν αντιπροτείνουν κάτι.. Όμως δεν είναι έτσι! Όταν αναιρείς κάτι αναγνωρίζεις πως αυτό δε σου κάνει! Και ναι λοιπόν, δε μου κάνει άλλο πια αυτή η σάπια πολιτική τους! Και έχω να αντιπροτείνω κάτι, τη φωνή μου! Τις φωνές μας! Τα χέρια μας! Τα πνεύματά μας! Η μια άποψη δε θα μπορούσε να είναι άλλη απ'το ότι έχουμε σαπίσει κι εμείς οι ίδιοι, μες στον οχετό στον οποίο ζούμε.. Σήμερα, κηδεύτηκε ένα παιδί - ούτε 29 δεν ήταν.. Έφυγε από υπερβολική δόση.. Θα πει κανείς πως τέτοια συμβαίνουν όλη την ώρα, μια βόλτα στο κέντρο και θα δεις δεκάδες ίδιες ιστορίες καθημερινά.. Όμως εγώ λέω γι'αυτή την ιστορία! Γιατί αυτόν ήξερα.. Λίγο.. Ίσως και καθόλου! Όμως ήμουν εκεί όταν η πομπή που τον συνόδευε κατευθυνόταν προς την εκκλησία.. Ήμουν εκεί να κοιτάζω σα χάνος τη συρροή όλων αυτών, των δήθεν "δικών του ανθρώπων" που μαζεύτηκαν να τον αποχαιρετήσουν.. Έμποροι ναρκωτικών κάποιοι (φονιάδες παιδιών σαν αυτό), αιώνια πρεζάκια που ευχαριστούσαν για την τύχη τους το θεό - υπάρχει θεός κι είναι στη βροχή.. είναι η ευτυχία! η απόλυτη ευτυχία που νιώθεις όταν οι σταγόνες της σκαν απαλά στη διψασμένη σου σάρκα.. η ευτυχία που δεν μπορείς να περιγράψεις και νομίζεις πως κανείς άλλος δεν έχει νιώσει.. και γίνεσαι εσύ θεός.. για στιγμές.. - επιχειρηματίες που με το ένα τους μάτι παρακολουθούν τη λειτουργία και με το άλλο την κίνηση στον κεντρικό δρόμο της αγοράς μήπως και τσιμπήσουν πελάτη, να κάνουν σεφτέ.. Ένας ένας μαζεύονταν δίχως να είναι σίγουροι για το γιατί.. Κι εγώ από τα 30 μέτρα ασφαλείας μου, τους κοίταζα.. Και σε άλλους έβλεπα την αδιαφορία, σε άλλους τη βιασύνη να δείξουν πως πήγαν (κοινωνικές υποχρεώσεις βλέπεις..), πως εμφανίστηκαν, λες κι είναι κοινωνικό event, σε άλλους τη (σχεδόν..) χαρά που στους δρόμους "μας" θα κυκλοφορεί ένα πρεζόνι λιγότερο και σε άλλους, σε άλλους το φόβο, μήπως όταν έρθει η δική τους ώρα γι' αυτή την κάθε φορά ίδια διαδρομή είναι μόνοι τους.. Χωρίς κάποιον να θρηνεί γι αυτούς.. Χωρίς να ξέρουν πως θα λείψουν σε κάποιον.. Κι εγώ στεκόμουν εκεί.. Απ'τα 30 μέτρα.. Και τα έβλεπα όλα! Κι αδυνατούσα ο δειλός να τρέξω να φωνάξω να κάνω κάτι.. Σκέφτηκα πως δεν έχει νόημα.. Πως ο κόσμος δεν αλλάζει - το έλεγε και στο ραδιόφωνο "νικημένο μου ξεφτέρι δεν αλλάζουν οι καιροί" - Σκέφτηκα πως θέλω να ξεφύγω απ'αυτόν τον κόσμο.. Πως; Αλκοόλ; Μα το είχα δοκιμάσει! Αναποτελεσματικό κι ακριβό! Ίσως χόρτο.. Μπαα.. Ποιο το νόημα; Ναρκωτικά! Ναι! Γιατί όχι; Αφού δε μπορώ να ζω στην κοινωνία που θέλω, γιατί να μην χάνομαι στη φανταστική μου κοινωνία; Όμως τότε, (και να που υπάρχει και η άλλη άποψη, όπου τελικά δεν έχουμε σαπίσει απαραίτητα όλοι μας..) δε θα αργήσω να βρεθώ εγώ στη θέση του 29χρονου συγχωριανού μου - συνανθρώπου μου.. Θα πεθάνω κι εγώ και σε μια ίδια κακοανεβασμένη παράσταση ανθρώπινου πόνου και δυστυχίας η μάνα μου θα κλαίει στην κεφαλή της πομπής και θα αναρωτιέται "ΓΙΑΤΊ;", την ώρα που ο πατέρας μου θα τη στηρίζει ενώ τα κατακόκκινα μάτια του θα έχουν θολώσει όσο κι η σκέψη του.. Γι' αυτό λοιπόν εγώ θα φωνάξω! Θα κραυγάζω μέχρι να μην έχω πνοή μέσα μου! Γιατί δε θέλω να ζω σε μια ¨φανταστική" κοινωνία! Γιατί θέλω να ΖΩ! ΕΔΩ! Στην κοινωνία των ονείρων μου την οποία κάνω πραγματικότητα!


ΥΓ. Αυτές οι γραμμές άρχισαν να γράφονται 24 ώρες πριν.. Ένας γκιόνης με διέκοψε και όπως πάντα
ήταν η αιτία να οδηγηθούν αλλού... Δεν γίνεται παρά αυτό το κείμενο να είναι γι' αυτόν..

6 σχόλια:

  1. Καταρχας καλως ορισες ξανα κοντα μας..Σε ειχαμε χασει για καποιες μερες..
    Και το λεω κυριως για το τελευταιο post το οποιο δεν ηταν για τα κυβικα σου..!!Χαιρομαι λοιπον που βρηκες ξανα το παλιο εαυτο σου..
    Οσον αφορα το πρωτο σκελος με εχεις μπερδεψει καπως για τις πολιτικες σου πεποιθησεις χωρις να διαφωνω σε κατι που λες..Υποθετω πως εισαι απογοητευμενος αριστερος(το ξαναλεω επειδη σε προηγουμενο post ειχε πουλησει τρελα!!)αλλα μετα μου πες αμολυντους τους αναρχικους και σε χασα..Σοβαρα τωρα περιμενω καποια στιγμη να το ξεκαθαρισεις ολο αυτο αλλα μαλλον και συ προτιμας να κρατας το μυστηριο του blogger ο οποιος κραζει να σε μπερδευει,να σε πλανα και τελικα να σε γοητευει..!!
    Eπειτα ηρθε και το δευτερο μερος που ηταν πολυ δυνατο και συναισθηματικα φορτισμενο...!!!Μας ψυχοπλακωσες αποψε...αλλα χαλαλι σου!!Στο τελος ηρθε και η απαραιτητη καθαρση που θα ταν εκπληξη να μη σκασει γιατι πλεον σε εχουμε συνηθισει σε επαναστατικα,γεματα κραυγη κλεισιματα...τα οποια πολυ τα γουσταρω!!!
    Με τουτη τη καθαρση εσκασα και ενα χαμογελο στο ταβανι μου..και πιστεψε με δεν υπαρχει καλυτερος τροπος να πεσεις για υπνο οπως λεει και ενας καλος φιλος!!

    Υ.Γ.1Μην αργησεις να γραψεις παλι!!
    2Τυχερος ο γκιωνης σου...
    3Αλλα τι σημαινει γκιωνης;;χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. vincent,το προβλημα με τα ολοκληρωμενα κ μεστα κειμενα σαν αυτο τωρα,ξερεις ποιο ειναι?οτι δε μενουν κ πολλα για να σχολιασει καποιος!
    Να πω επομενως μονο κατι που εχω ξαναγραψει,αλλα νομιζω οτι κολλαει εδω,
    οτι δηλαδη μπορει η ελπιδα ενος καλυτερου κ δικαιοτερου μελλοντος να ειναι αυταπατη,
    αλλα πολλες τετοιες αυταπατες μαζι,οταν ενωνονται,δημιουργουν νεες πραγματικοτητες.
    Αν θελουμε επομενως κατι να αλλαξει,πρεπει να ενωθουμε.
    Οσο κ αν διαφωνουμε με τα κομματα,αυτα ειναι ως τωρα ο φορεας της αλλαγης κ της αντιστασης.
    Σημειωτεον οτι εγω δεν ειμαι εγγεγραμενος πουθενα κ δεν εχω πατησει ουτε απεξω απο κομματικες οργανωσεις-συναθροισεις κτλ.
    Αλλα στις εκλογες θα παω κ θα ψηφισω το κομμα της Αριστερας που θα επιλεξω,κ οπως σου εχω ξαναπει,αυτο πιστευω ειναι κ ο,τι αποτελεσματικοτερο μπορω να κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1ον:Τι χάθηκες έτσι ρε Vincent;Πού ήσουν;

    2ον:akira 13 μην διαβάσεις όλο το σχόλιο. Διάβασε μόνο το Υ.Γ.. Το ίδιο είναι.

    3ον:Με αφορμή αυτό:

    "Η (παν)αξιωματική αντιπολίτευση δε θα μπορούσε να κρατήσει θετικότερη στάση απέναντι στα "απαραίτητα" οικονομικά μέτρα στα οποία προέβη η τονίζω "σοσιαλιστική" μας κυβέρνηση, μιας και το μόνο που δεν έκανε ήταν να τα υπερψηφίσει (για ποιο λόγο να το κάνει άλλωστε και να επωμιστεί κι αυτή το μετ' έπειτα πολιτικό κόστος μιας και με τη δική μας στήριξη το ΠΑΣΟΚ είναι σε θέση να περνά οτιδήποτε θελήσει"

    Νομίζω ότι είναι καιρός να πάρουμε μια απόφαση επιτέλους. Γιατί η ορθότητα της κρίσης του λαού είναι έννοια διαμετρικά αντίθετη με την έννοια του πολιτικού κόστους, όπως την περιγράφεις και όπως την χρησιμοποιούν όλα τα κόμματα ανεξαιρέτως. Δεν γίνεται να πιστεύεις στην κρίση του λαού και ταυτόχρονα να υποστηρίζεις ότι ο λαός επηρεάζεται από μικροπολιτικές "μανούβρες".
    Προσωπικά, πιστεύω ότι η απάντηση στο ερώτημα είναι εύκολη και νομίζω ότι συμφωνείς. Ούτε είμαστε ώριμοι σαν λαός, ούτε έχουμε την κατάλληλη παιδεία για να μπορούμε να κρίνουμε σωστά. Για αυτόν το λόγο είναι προφανές ότι δεν μπορεί μία λαοκρατία(που τόσο ποθεί το ΚΚΕ για παράδειγμα) να είναι επιτυχημένη. Είμαστε καταδικασμένοι ως λαός να ζούμε ως υποχείρια του "συστήματος"(δεν μου αρέσει η λέξη σύστημα, αλλά δεν βρίσκω άλλη να ταιριάζει καλύτερα.
    Τέλος, επειδή μου φαίνεται ότι σε όλους μάς αρέσουν τα τσιτάτα, έχουμε ως λαός τους πολιτικούς, την κοινωνία και το μέλλον που μας αξίζει.
    Υ.Γ.1)Ελπίζω να συμφωνούμε....
    2)akira 13 η Ελλάδα έχει κατακλυστεί από γκιώνηδες.Δεν έχουμε καμία ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ akira 13
    Λοιπόν, τα υστερόγραφα σου τα προσπερνώ μιας κι ο όρος "γκιόνης" είναι κάτι σαν δεύτερη φύση για κάποιους από μας οπότε νομίζω καταλαβαίνεις.. :P
    Σε ότι αφορά τις πολιτικές μου πεποιθήσεις κατάφερες να εκμαιεύσεις το περιεχόμενο της (πιθανότατα) επόμενης ανάρτησης γιατί ναι, είμαι οργανωμένος! Περισσότερα γι' αυτό εκεί μιας και τώρα το θέμα μας είναι άλλο! Νομίζω δεν κατάλαβες απόλυτα αυτό που ήθελα να πω, κι αναφέρομαι σε ότι είπα σχετικά με τους αναρχικούς! Νομίζω πως οι περισσότεροι από μας έχουμε πέσει σε ένα τρυπάκι και συγχέουμε αναρχικούς και μπάχαλους! Η αναρχία είναι κι αυτή ένα πολιτικό ρεύμα, πρότυπο κοινωνίας για κάποιους! Με τους θεωρητικούς της και τους "ήρωές" της κι αυτή όπως ο σοσιαλισμός, ο κομμουνισμός κτλ.. Εδώ
    http://www.resistance2003.gr/el/news/story.php?id=260
    μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ πως ο αναρχικός χώρος δεν κατάφερε να μην είναι αυτός που τελικά πλήρωσε τη νύφη, μιας κι αυτός είχε τα δικά του μπλοκ με περιφρουρήσεις κτλ κι επωμίστηκε τις ευθύνες για τις πράξεις κάποιων άλλων που πιθανότατα δεν ανήκουν καν στις γραμμές του.. Όσο για το δεύτερο κομμάτι, είναι μια ιστορία (πραγματική αυτή τη φορά) που κρίνω έχει πολλά να μας κάνει, τον καθένα μας, να σκεφτούμε..

    P.S Δε θα αργήσω.. Και τυχερός όποιος κοιμάται
    έχοντας σκάσει πρώτα ένα χαμόγελο..


    @ celin,
    Όπως ήδη (εξαιτίας του akira..) ανέφερα, εγώ πάλι, είμαι οργανωμένος.. Θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς το ότι η ένωση είναι απαραίτητη για οποιαδήποτε ριζοσπαστική κίνηση (αν και εδώ δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε μια ένωση πολιτών και συνειδήσεων στο δρόμο, ή ίσως και σε πολιτικές ενώσεις και σε συγκέντρωση αριστερών πολιτικών - σε κομματικό επίπεδο - δυνάμεων) όμως είμαι αντίθετος στην άποψη σου πως η ψήφος σου είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις! Δεν είναι έτσι και δεν είναι γιατί πολύ απλά με αυτό το τρόπο απλά μεταβιβάζεις τις ευθύνες σου αλλού! Λες εγώ άλλαξα, τώρα μένει στην υπόλοιπη κοινωνία να αλλάξει! Δεν νομίζω πως είναι έτσι.. Δεν μπορεί το οτιδήποτε να αλλάξει από μόνο του.. Πάντως κάθε προσωπική αλλαγή είναι κι αυτό μια νίκη!


    @ castaway,
    Αρχικά παιδιά ευχαριστώ άπαντες που με φέρατε στον ίσιο δρόμο και πάλι γιατί ομολογώ είχα γίνει πολύ αγκαλίτσας! Να μην το ανέβαζα καν λέτε;;; Χαχαχα! Το θέμα είναι πως το κείμενο γράφτηκε κι αντί να μείνει στο τετράδιό μου μόνο έφτασε και σε σας! Τέλος πάντων, φίλε castaway δεν νομίζω πως έβαλα στο ίδιο τσουβάλι το πολιτικό κόστος με την ορθότητα της κρίσης του λαού.. Το θέμα είναι πως ενώ το πρώτο είναι κάτι απόλυτα ξεκάθαρο και κάθε κίνηση οποιουδήποτε κόμματος ή οργάνωσης έχει ένα αντίκτυπο, η ορθότητα απ'την άλλη της κρίσης μας είναι κάτι πολύ υποκειμενικό.. Ενώ πάντα υπάρχει η κρίση δεν είναι πάντα ορθή.. Κι όσο καλοπροαίρετα μπορώ να το πω, δεν είναι τυχαία αποπροσανατολισμένη κάθε φορά.. Το ότι δεν είμαστε έτοιμοι είναι αλήθεια και θα συμφωνήσω, πως δε μπορούμε να κάνουμε όμως τίποτα κρίνω (ορθά ή όχι δε ξέρω..)πως είναι πολύ περισσότερο ένας κατασκευασμένος απ'τους πάνω μύθος τον οποίο πολύ καλά ομολογουμένως, έχουν καταφέρει να μας κάνουν να τον πιστέψουμε.. Όντως έχουμε την κοινωνία που μας αξίζει όμως είμαστε κι αυτοί που είμαστε εξαιτίας αυτής της κοινωνίας! Μιας κι αν είχες γεννηθεί στην Αθήνα του Περικλή θα ήσουν πιθανότατα ένας ιδανικός πολίτης, ενεργός.. Σήμερα είσαι σε έναν οχετό.. Μπορείς είτε να τον αφήσεις να σε παρασύρει είτε να προσπαθήσεις να απεγκλωβιστείς απ' αυτόν..

    P.S.Μην ακούς τον akira, σε αυτόν τον γκιόνη
    αναφέρομαι!Κι ακόμα είπα Αθήνα του
    Περικλή περισσότερο για να αποφύγω άλλες
    κοινωνίες κι όχι γιατί αυτή θα ήταν η
    ιδανική κοινωνία για μένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xairomai pou diavasa auto t post gt uparxoun polla t opoia sumfwnw k vrhskw polu endiaferonta k pragmata t opoia d eixa skeutei egw...t finale s omalogw pws m aresai, polu legontas auta t logia..''Γι' αυτό λοιπόν εγώ θα φωνάξω! Θα κραυγάζω μέχρι να μην έχω πνοή μέσα μου! Γιατί δε θέλω να ζω σε μια ¨φανταστική" κοινωνία! Γιατί θέλω να ΖΩ! ΕΔΩ! Στην κοινωνία των ονείρων μου την οποία κάνω πραγματικότητα''...d ftanei na oneireuomaste mia kaluterh koinwnia alla na prospa8oume n tn kanoume pragmathkothta...euxomai oloi na t skeuftoun auto k na prospa8hsoume oloi mazi me tn pio dunato mas meso(tn fwnh mas)na alla3oume oti d mas aresei

    p.s kaloi k oi prohgoumenoi fantastikoi kosmoi...alla pragmatika t parapanw keimeno s tairiazei kalutera k 8a perimenw pote 8 3ana 3eklepseis ligo xrono gia na 3anagrapseis kati analogo......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. vincent μια απλη ψηφος διχως ταυτοχρονη εσωτερικη αλλαγη κ ριζοσπαστικοποιηση,δε λεει τιποτα,συμφωνω.
    Αλλα συμβαινει κ το αντιστροφο,εσωτερικη αλλαγη κ συνειδητοποιηση της νεοφιλελευθερης λαιλαπας διχως ψηφο στην Αριστερα,κ παλι δε λεει τιποτα.
    Περισσοτερο απο τα χουντοκαναλα,με εκνευριζουν αυτοι που γκρινιαζουνκ κλαιγονται,αλλα στο τελος θα πανε παλι να ενισχυσουν τον δικομματισμο.

    Στο χω ξαναπαει κ εχουμε διαφωνησει,ειμαι πολυ δυσπιστος στην "ένωση πολιτών και συνειδήσεων στο δρόμο,",εδω δυστυχως δεν ειναι Αργεντινη που βγηκαν οι ανθρωποι ενωμενοι μαζι διχως ηγεσιες κ τους εριξαν στη θαλασσα.
    Εδω ειναι Ελλαδα,κ υπαρχουν κ τα μικροφεουδα της Αριστερας,κ οι εγωισμοι κ οι διχασμοι.
    Για αυτο κ ειναι πιο σημαντικο για μενα η ενωση ¨"σε συγκέντρωση αριστερών πολιτικών - σε κομματικό επίπεδο - δυνάμεων"
    Η μερα που θα ξημερωσει με τη ριζοσπαστικη Αριστερα ενωμενη-κ τους ρεφορμιστες εξω απο αυτην-θα ειναι η αρχη καταιγιστικων εξελιξεων.

    Κ οσον αφορα το ζητημα της μετατοπισης των ευθυνων που λες οτι κανουμε,ουτε εκει διαφωνω,καλα τα λες.Αλλα αυτη ειναι η κοινοβουλευτικη Δημοκρατια,τη φτιαξαν για να υφαρπαζουν τη ψηφο κ να κοιμιζουν συνειδησεις,δινοντας στους ανθρωπους τη ψευδαισθηση οτι συμμετεχουν στα πολιτικα δρωμενα,ενω ουσιαστικα ολα γινονται εν αγνοια τους.
    Παρολα αυτα,οι διαδικασιες της κοινοβουλευτικης Δημοκρατιας κ μονο μπορουν να δωσουν τη λυση,ο,τιδηποτε αλλο ειναι εν δυναμει επικινδυνο.
    Για αυτο κ επαναλαμβανω μονοτονα οτι η ρηξη θα ερθει μεσα απο τη ψηφο,δεν τα λεω ετσι τυχαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή